Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Ο ΑΓΡΟΤΟΠΟΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ


Με αφορμή την διετή πορεία του Αγρότοπου θα ήθελα να πω δυο λόγια. Η αφορμή της δημιουργία του Αγρότοπου ήταν η δική μου ανάγκη να εκφράσω κάποιες σκέψεις μου που αφορούν τον αγροτικό τομέα στων τόπο μου, και από την άλλη να συγκεντρώνω πληροφορίες που θα ενημερώνουν έγκαιρα και έγκυρα τους αγρότες παραγωγούς. Με τον καιρό όμως όλες αυτές οι πληροφορίες άρχισαν να είναι πολύ σημαντικές για κάποιους ανθρώπους που πέραν από την αύξηση της επισκεψιμότητας στο blog μου, προσπαθούσαν να έρθουν σε επαφή μαζί μου για να ενημερωθούν εκτενέστερα γι’ αυτό που τους ενδιέφερε. Θέλω λοιπόν να ευχαριστήσω όλους εσάς που με στηρίξατε και μου δώσατε την δύναμη να συνεχίσω, και σας υπόσχομαι πως θα συνεχίσω με περισσότερο ενδιαφέρον και πάθος γι’ αυτό που άρχισα. Εδώ θα ήθελα να κάνω όμως μια υποσημείωση και να εκφράσω τους φόβους μου. Τα τελευταία χρόνια οι πολιτικές που εφαρμόζονται εις βάρος του αγροτικού τομέα και η οικονομική κρίση που διανύουμε θα αποδεκατίσουν πολλούς αγρότες, γι’ αυτό σας επισημάνω την προσοχή μακριά από φούσκες όπως φωτοβολταϊκά και επιδοτούμενα προγράμματα αορίστου χρόνου που πρώτα σε δεσμεύουν και μετά σου δίνουν όταν έχουν και αν έχουν ενώ πρώτα εσύ έχεις καταχρεωθεί στις τράπεζες για την συγκεκριμένη επένδυση. Η λύση λοιπόν είναι μια, σωστή αμερόληπτη ενημέρωση και αγώνες που θα δείχνουν την πραγματική δύναμη του αγρότη και δεν θα γίνονται για το θεαθήναι… Που δεν θα κάμπτονται με τις πρώτες απειλές και τα ελάχιστα ψίχουλα που πετάνε οι κυβερνήσεις για να βουλόσουν τα στόματα και μετά… τα ίδια και χειρότερα. Ο Αγρότοπος θα είναι αρωγός αυτής της προσπάθειας και θα είναι πάντα η φωνή του αγρότη και μόνο του αγρότη. Σας ευχαριστώ όλους για την εμπιστοσύνη που μου δείχνετε και εύχομαι να έρθουν καλύτερες μέρες στον αγροτικό τομέα.
                                                                                          
                                                                                                  26/01/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates